2015. március 13., péntek

11. fejezet


A hét rettentő gyorsan elrepült. Minden házifeladatomat elkészítettem óráról órára, és a szabadidőmből is többet fordítottam tanulásra. Az idő nagy részét egyedül kellett töltenem. Isabella néhány haverjával találkozgatott, és Harry sem jött a héten órákra. Próbáltam megkeresni Saraht az egyetemen, de nincsenek közös óráink, és úgy tudom egy másik szakon is van az angol mellett.

Péntek este a telefonomat ellenőrizgettem, várva Harry hívását, ahogy megígérte.
Kilenc óra tájékában a rezegni kezdett. Egy farmer és egy v kivágású, rózsaszín póló volt rajtam. Felhúztam a Toms cipőm és felkaptam a telefonom az ágyról.

Feloldottam és elolvastam Harry üzenetét.
*találkozunk a földszinten öt perc múlva*

Felkaptam a szobám kulcsát, és bezártam magam mögött az ajtót. A lépcsőfokokat futva tettem meg, majd siettem Harry kocsijához.
Az Audija kint parkolt a szökőkút előtt.

"Szállj be." mosolygott rám Sarah, miközben lehúzta a hátsó ablakot.
Odamentem és beültem az anyósülésre.
"Szia Ave." Harry mosolygott, majd elindította a kocsit és elhajtott a parkolóból.
Visszamosolyogtam rá.

"Zoe jön?" Kérdezte Sarah mögülünk, keze Harry és az én ülésemen pihent.
"Ott találkozunk vele." Válaszolta Harry egy forgalmas utcába kanyarodva.
Össze voltam zavarodva. Ki az a Zoe? Vajon találkoztam már vele? Nem voltam rendben a nevekkel.
"Ki az a Zoe?" kérdeztem hülyén.
"Oh," mondta Sarah hátulról. "Elfelejtettem, hogy te nem tudod ki ő."
"Zoe a barátnőm." Válaszolta Harry előre figyelve.
Lassan bólintottam beharapva az ajkamat.

"Wow." Nevetett Sarah.
"Mi az?" Harry a tükörre pillantva nézett hátra Sarahra.
"Nem hiszem, hogy ez annyira komoly lenne köztetek."
"Tényleg nem az.. Csak nem tudom, hogy hívjam őt."Harry megrántotta a vállát és beálltunk egy sikátorba.

Témát váltottam. Úgy éreztem szomorú, ahogy erről beszél, de fogalmam sincs miért..
"Hol vagyunk?" Néztem körül a sötét utcán.
"Egy állatkertbe." Válaszolt Harry, ahogy kiszállt a járműből.
"Megvan a cucc?" Kérdezte halkan Sarah.
Összeszűkítettem szemeim.
"Cucc?"

Sarah és Harry nevettek, amíg elővett egy kis dobozt a zsebéből.
"Itt szoktunk cigizni." mondta Sarah, miközben átmászott a kerítésen.
Éreztem, ahogy gyomromban csomók keletkeznek. Arckifejezésem megváltozott, és szerintem fal fehér színem lett.

"Hadd találjam ki.." Harry hátrébb lépett egyet és a sarkán dülöngélt. "Sose cigiztél még?"
Nemlegesen ráztam fejem. Már sokszor megkínáltak, de sose volt elég merszem kipróbálni.

"Istenem, Ave, te sose tapasztaltad mi is az igazi szórakozás." Nevetett Sarah a rács túloldaláról.
Megráztam a fejem, Harry is elkezdett mászni, át, a szemközti oldalra.
"Te jössz." Vigyorgott Harry zsebre tett kézzel.

Először haboztam, mielőtt ujjaim közé fogtam a fémkerítést. Tényleg ezt kéne tennem? Annyi bajba tudnánk keveredni emiatt.
Gyorsan átmásztam, elhessegetve a rossz gondolatokat. Ahogy leugrottam láttam, hogy egy másik autó kanyarodik be a sikátorba.

"Megvárom Zoét. Srácok, addig menjetek a körhintához." Sarah bólintott és megragadta a kezem.
"Nincs biztonsági őr éjjel?"
Sarah nevetett és sétáltunk tovább, míg ő még mindig fogta a kis dobozkát. "Ez egy lerobbant állatkert, senki nem jár már ide."

Bólintottam, és odaértünk a megtört körhintához. Leült egy régi, kopott lóra, én pedig eggyel mellé. Pár perc elteltével Zoe és Harry jött a ködből.
Látni lehetett, ahogy lefagy a vigyor Zoe arcáról amikor meglátott, de gyorsan felvett egy hamiskás mosolyt a képére mielőtt megszólalt.
"Látom hoztad egy barátod." mondta Harrynek, miközben ő kihúzott egy öngyújtót a zsebéből.
"Igen. Ő itt Avery."

Általában nem szeretem, ha a srácok dohányoznak, de ahogy Harry a kis papírt a szájához emelte ajkai közé, hihetetlenül szexi látványt nyújtott. Hosszú ideig bent tartotta a füstöt, majd száján kifújta.
Zoe megforgatta szemeit, mielőtt kivette Harry szájából a cigit és ő is beleszívott volna.
Sarah átadta nekem a sajátját.

"Próbáld ki. Jó móka, hidd el."
Elvettem ujjai közül ő pedig meggyújtotta. Ahogy belélegeztem, rohamos köhögéssel jött ki tüdőmből. A füst fojtogatott, én pedig levegőért kapkodtam.
Harry hátrahajtott fejjel nevetett Sarahval együtt. Zoe újra a szemeit forgatta rám, majd ajkait erősen Harryéhez nyomta. Szinte olyan volt, mintha az orrom alá akarná dörgölni a "kapcsolatukat".
Aranyos, gondoltam.

Vettem egy mély levegőt, és újabb slukkot szívtam belőle. Ezúttal már úgy éreztem, mintha levennék az összes súlyt a vállaimról. Mintha minden stressz elszállt volna belőlem. Sarah mosolygott, mikor látta, hogy kezdek megnyugodni.
"Ave nagyon természetes." nevetett, és egy újat gyújtott magának.

Rámosolyogtam és mindannyian folytattuk a dohányzást, míg a cigiből már csak a vége maradt. Lovakon ültünk, Harryt és Zoet kivéve. Ők elmerültek a csókolózásban, Sarah meg úgy döntött, jobb inkább békén hagyni őket. Ő ez idő alatt újabb szálat vett elő.
Néztem a távolban parkoló autóinkat. Messziről halk szirénák hangját hallottam, és a házak felett fényeket húzódni. Késő volt, és én egyre-egyre idegesebb lettem. A látásom homályos volt, úgy éreztem csak lebegek a földön.

Hirtelen leesett, hogy Zoe nem kapcsolta le a kocsija világítását, így azok bevilágítottak az alacsonyabb lakásokba.

Basszus.

Harryék felé fordultam, majd vissza a házakra, és végül Sarah felé.
"Azt hiszem, valaki ránk hívta a rendőrséget.." Leszálltam a lóról, mikor már közelebbről hallottam a szirénákat.

Sarah nevetni kezdett, "Lazulj el Ave. Mi mindig ide járunk, nem fog történni semmi."
Ahogy befejezte a mondatát, piros, kék és fehér fények töltötték meg a sikátort közvetlen mögöttünk.
Sarah megragadta a cigisdobozt és zsebre vágta; pánikba esett.

"Baszki! Futás!" Ordította.

Ő és Harry egy rövidebb úton mentek, én és Zoe hátrébb voltunk. Szandálba volt és lemaradt. Ittas volt és magas, de mégsem törődtem vele. Inkább őt kapják el, minthogy engem.
Folytattam a futást, míg a rendőrök egyre csak közeledtek. Már majdnem a kerítésen másztam át, amikor Zoe lelökött a földre és bevertem fejem a kemény betonba. Felnyögtem a fájdalomtól, ő pedig elfutott mellettem. A rendőrök befordultak a sarkon, és rám világítottak a zseblámpákkal.

Ezt elrontottam, gondoltam..

Ha ezt az iskola megtudja, kirúghatnak, és elvesztem az ösztöndíjam.
"Tegye a kezét a háta mögé!" Parancsolta az egyik tiszt, lehúzott a földre és hagyta, hogy a térdemen üljek.

Kezeimet hátam mögé tettem, majd egy másik rendőr csuklóim köré tette a bilincset. Kényelmetlen volt, ahogy a fém belemélyedt bőrömbe. Felhúztak a földről és a rendőrautók felé vezettek.

"Le van tartóztatva magánterület megsértése miatt." mondta, miközben fejem búbját lefelé tolva beültetett a hátsó ülésre.

A szirénák ismételten megszólaltak, majd megláttam Harry kocsiját az út másik szélén állni, miközben engem nézett, és láttam a szomorú tekintetét az üvegen keresztül.

Ha nem lenne barátnője, nem lennék most ebben a helyzetben.
Dühös voltam.


*

8 megjegyzés:

  1. És képes vagy itt abbahagyni.? 😱😱😱
    Megőrülök, ha nem sietsz a következő résszel.!!! ❤ csodás és izgalmas 😍 nagyon siess:)

    VálaszTörlés
  2. Vááh*--* folytasd,nagyon jó:)♥

    VálaszTörlés
  3. Uhh, Zoenak kijárna ezért egy alapos verés. Szomorú, hogy Sarah és Harry számára fontosabb az, hogy ők megmeneküljenek, minthogy az egyik barátnőjük. Ráadásul Ave volt az egyedül, aki ellenezte, hogy bemásszanak az állatkertbe, majd cigizzenek. És hát persze, hogy őt kapják el! És az a legrosszabb, hogy ez a való életben is így van. Mindig az ártatlan szív a legjobban.
    Remélem hamar jön a következő rész, már nagyon várom!
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. verés? akkor nem csak én gondolom így, úgy látom.:D ez nem Harryék hibája volt, ha nem löki el nincs baj, de hiszen úgy történet se.:) de persze igazad is van. viszont Harry ezt nem hagyja annyiban, azt megígérem:3

      Törlés
  4. Szia...nem regota olvasom a,blogod de. Eddig nagyon szuper...siess a kovivel :)

    VálaszTörlés