2015. április 11., szombat

Második díjam

Csak annyit tudok mondani, hogy imádom ezt a hetet! Bár volt rossz része, ma megkaptam a második díjat, amit köszönök Szabó Krisztának! :)




Szabályok:
1. Írd ki kitől kaptad!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. a Dark c. blog volt az első olvasott blogom, és ez is magyar formában.
2. 5 percnél többet nem tudok butikokban tölteni, ha nem próbálok fel semmit.
3. Bármennyire ijesztő, de imádom a Stockholm Syndrome blogokat.
4. Hetek óta nálam van, de még mindig nem tudtam elolvasni a Vérbe öltözött Anna c. könyvet.
5. Imádok tumblizni, néha a társaságban is azt nyomkodom beszéd helyett, dehogy vagyok antiszociális, dehogy.
6. Imádom az olvasóimat.
7. Szörnyű vagyok franciából.
8. Sose voltam a tanárok kedvence, nagy a szám, és már ígérgettek szaktanárit.
9. Utálom a szoknyákat és a színes, rikító ruhákat.
10. Gyerekkori sérelem miatt félek a japán animéktől.

Válaszom a 10 kérdésre:
1. Vannak levelező társaid?
   -Leginkább a pizza karaván, mindig visszaír, hogy elfogadták a rendelést, kis cukik.
2. Miért kezdted el az írást? 
   -Az első blogomnál kiakartam próbálni, és tetszett a dolog. A fordítást pedig azért, hogy az angol gyakoroljam és angolul nemtudó emberek is olvassák a nagyszerű angol fanfictionokat.
3. Honnan jött a történet fő alapja?
   -Fordítok.
4. Van youtube fiókod? És ha igen milyen csatornákra vagy feliratkozva?
   -Még Notar Mary-re is, szóval mindenre amit hallgatok, videósok közül csak GoodLike.
5. Mikor kezdted el az írást?
   -Karácsony és szilveszter között a fordítást, az első blogomat pedig 2014. április 26.
6. Hova szeretnél eljutni életed során?
   -Nagy utazó vagyok, de Amerika híresebb városai, főleg Los Angeles és Las Vegas.
7. Milyen könyveket szoktál olvasni?
   -Ilyen pirospöttyösöket, és ami megfog vagy ajánlják.
8. Milyen színű a szemed?
   -Zöldesbarna.
9. Ha felnősz milyen területen szeretnél dolgozni?
   -Valamit ami nem monoton és élvezem.
10. Van kedvenc sorozatod?
   -Két pasi meg egy kicsi, Teen Wolf.


Az én 10 kérdésem: 
1. Hova költöznél legszívesebben?
2. Nyugodt vagy ideges típus vagy?
3. Hány blogod volt eddig?
4. Van publikálatlan történeted, vagy novellád?
5. Főszereplőnek rossz vagy jófiút szeretsz használni?
6. Van olyan misztikus dolog amiben hiszel?
7. Ki a példaképed?
8. Blogot vagy könyvet olvasol szívesebben?
9. Ki az a férfi énekes akiről a legszívesebben olvasol?
10. Miben vagy kiemelkedő?

Akiknek küldöm a díjat:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése