2015. április 9., csütörtök

Első díjam

Sziasztok, ma megkaptam első díjamat a blogra, köszönöm Daniella Mirachelle-nek!:)


Szabályok:
-Írd ki kitől van a díj.
-Írj magadról 10 dolgot.
-Válaszolj 10 kérdésre.
-Írj 10 kérdést.
-Küldd tovább a díjat.

10 dolog rólam:
-Mondhatni sportőrült vagyok, a kedvenc tantárgyam is a tesi.
-Eléggé fiús vagyok, és sokan mondják is, van amikor elkezdek bunyózni fiú osztálytárssal.
-Nagyon sok sportot kipróbáltam már, de a focinál leragadtam.
-Szeretnék boxra járni.
-Siófok Bányászhoz vagyok leigazolva.(foci)
-Suli után Angliában, ott pedig talán Londonban szeretném folytatni a dolgokat.
-Jövőre középfokúzok.
-Megbuktam félévkor fizikából, tavaly pedig még emelt fizika osztályra jelentkeztem.
-Régebb óta vagyok Belieber mint Directioner.
-Makacs vagyok és könnyen haragú.

Válasz a 10 kérdésre:
1.-Hány éves vagy?
   -16
2.-Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz blogolni?
   -Nagyon sok jó angol H.S. fanfic van, és szeretném ha olyanok is olvashatnák, akik nem tudnak angolul, és gyakorolni szeretném a nyelvet.
3.-Melyik volt az első blogod?
   -Egy JB fanfiction, de nemigazán volt időm rá, pedig egész jó sztori lett kitalálva rá.
4.-Van testvéred?
   -2 nővérem, csak féltestvérek és még sosem találkoztam velük.
5.-Olvasol angol blogokat? Ha igen, melyiket?
   - The Boxer, Inside the ring, és ha lesz időm szeretnék még többet is.
6.-Milyen zenéket szeretsz?
   -Sokszínű a zenei stílusom, gyengébb rock, mulatós, pop, rap, elég sok mindent meghallgatok. :)
7.-Melyik a kedvenc országod, vagy városod? Miért pont az?
   - Anglia, London. Tetszik a brit stílus, a város pedig gyönyörű, volt szerencsém tapasztalni.
8.-A szüleid tudják, hogy blogolsz? Ha igen, mit szólnak hozzá?
   -Nincs túl mély kapcsolatunk, nem tudják.
9.-Melyik megyében laksz?
   -Somogy
10.-Van kedvenc magyar sztárod? Ha igen, találkoztál már vele?
   -Dukai Regi, és még nem

10 kérdés:
Miben érzed magad tehetségesnek?
Mi inspirál a blogolásban?
Milyen stílusú történetet, könyvet olvasol szívesen? 
Hány olyan ember van, akiben jól megbízol?
Mit próbálnál ki, ha bármit kitudnál?
Véleményed a szürke 50-ről?
Céljaid az életben?
Kedvenc blogod?
Mit csinálsz szabadidődben?
Hallgatsz mások véleményére?

Akinek küldöm a díjat:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése